Onsdag....

Jaha då va det onsdag idag då....
3 dagar kvar....på lördag är det den stora dagen :)
Lngtar massor....så tiden går ju megasakta...men men.....
Snart är vi där i alla fall :)

Har inte hänt alltför mycket sen jag skrev sist...
Den mesta tiden går åt att mysa med Raija o träna henne lite o så.
Äntligen har hon slutat kissa på nätterna....så himla skönt!!
O hon e så gott som rumsren nu med....självklart kan det hända nån olycka då o då men hon e ju dock bara 13 veckor så det e totalt godkänt =)

Nu har Coffe o Molly farit för dagen...
Coffe till jobbet o Molly till hunddagiset :)
Hennes sista vecka där nu eftersom vi sagt upp det...
Nu e dom ju 2 st så nu får dom busa av sej här hemma o klara sej mer själva då jag börjar jobba....om jag får jobbet...
Va ju på intervju förra veckan....får se när beskedet kommer...

Nä nu ska jag ta Raija o krypa tillbax ner i sängen o försöka sova nån timme till innan det e dags att ta tag i dagens bestyr...

Idag står det tvättning på schemat....

Ha en bra dag!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0