Mars

Jaha då var vi äntligen inne i mars månad då....
Underbart!
Fast det hade varit skönare om snön hade varit borta...
Men jag är inte bitter, utan njuter istället av den underbara solen som äntligen hittat hit =)

Vad har hänt sen sist?

Den 26/2 dog en kompis till mej uppe i Älvsbyn....Helt sjukt att han skulle drabbas....Suttit o kollat på gamla foton bl.a. från min 25 årsfest....Där e finaste Niklas med på flera kort..Gud så kul vi hade!
Hoppas han har det bättre nu..
♥ Vila i frid Niklas ♥

Vila i Frid  1978-08-10--2010-02-26


Annars händer inte så mycket här hemma...
Coffe har tagit semester onsdag-fredag den här veckan....mysigt =)
På torsdag ska vi till veterinären med fisen.....tror det är dags för ögoninflammation igen...men eftersom hon är blandras mellan tax och terrier så är hon "en riskhund som har lätt att få det" enligt veterinären.

Idag ska ajg njuta av solen, poppa lite schlager och diska och tvätta medans gubben jobbar o Molly e på hunddagis.

Avslutar dagens inlägg med en bild från i söndags ;)



Ha en underbar dag i solen =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika

beklagar <3

2010-03-09 @ 19:54:26
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Så kul att du tittade in på min blogg. Jag tränar fyra dagar iveckan och jag skulle inte kunna leva utan det nu, det är lite som en drog. Det är skitkul när man väl kommer igång men det gäller ju att bestämma sig först :-)

2010-03-10 @ 18:40:35
URL: http://blogg.passagen.se/janstad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0