Lena + Christoffer 22/5-210 = SANT <3

Jaa.....det vankas ju bröllop för oss....för dom som missat det ;)



På pingstafton, 22 maj, är det äntligen dags för mig att bli Fru Funke...
Det blir borgerlig vigsel med endast 2 vänner som vittnen...litet och mysigt, precis som vi vill ha =)
M & L ska va vittnen....det känns jättebra att dom ville ställa upp =)

Vad har mer hänt sen sist?
Hmm....Vi har äntligen köpt ett Wii *glad*
Köpte det svarta för det passade bäst in i våran bokhylla ;)
Har inte så många spel än men lyckats få ihop 4-5 stycken i alla fall...varav det ena är Wii fit plus *me like*
Då kan man ju träna lite hemma på sin balance board...inte dumt alls!!!

Annars då?
Både jag och Christoffer har legat sjuka...genomförkylda!!
Molly har haft ögoninflammation, men 10 dagar med droppar hjälpte inte så vi ska iväg snart igen så dom får bedöva ögat och vända på ögonlocken o se om det finns nåt där som irriterar...min stackars lilla fis!

Vi har förresten ÄNTLIGEN hittat ett bra foder till Molly så nu äter hon ordentligt =)
Vi valde att prova med färskfoder och hon blev såld direkt mitt lilla hjärta!
Så nu ska hon få äta upp sej lite eftersom hon tappat lite nu då hon inte fått i sej så mycket mat....stackaren....



Nu ska jag fixa i ordning frukost så vi får nåt i magen innan vi ska hitta på vad som ska hända idag....Coffe ska dock o jobba...som vanligt 16-24...hatar verkligen hans eftermiddags veckor....så tomt o tråkigt här hemma på kvällarna...tur man har fisen att mysa med ;)

Ha nu en underbar påskhelg allihop =)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0