Still alive

Ja jag lever!!!!
Har varit asdålig på att blogg men har varit så himla mycket annat o fixa med....
Började jobba lite tidigare än vad som var sagt eftersom dom e kort om folk...alltid bra o tjäna mer pengar =)
Så jag e glad för det!

Just nu håller jag på o tävttar, lagar mat och fixar med tackkorten som ska skicka sut till alla som uppvaktade oss på bröllopsdagen...va ju sagt att vi inte ville ha nån uppvaktning men det kom både massa fina kort o presenter ändå....
O idag kom tackkorten på posten så nu ska dom sändas iväg...
Gud så FINA dom blev!!!!!

Min kära make jobbar eftermiddag i veckan....gud så tråkigt..men jag har ju Raija & Molly o hålla reda på så tiden går nog fort ändå =)
O ikväll blir det bingo med Lotta på Liseberg....köpte 4 lotter med hundringen vi vann på säsongsavslutningen på bingolotto...
Hoppas ju då på storvinst ikväll så klart hahahaha

Jaja, ska kuta ner i tvättstugan nu o sen fortsätta med maten...
Ska försöka bättra mej med att blogga mer.....

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0