Sommar!

Ja det kan man verkligen säga att det är nu....
Varmt o klibbigt.....Fast idag ska jag inte klaga, lite molnigt mellan solens strålar o lite svalare...
Skönt när jag ska fara o jobba sen =)

Har jobbat hela helgen.....till 21:30 både fredag, lördag, söndag.
Idag jobbar jag 14-19 bara så det blir en skön eftermiddag =)
Mannen jobbar eftermiddag så det e tomt här då jag kommer hem ikväll...
Eller ja, tomt e det ju inte, har ju mina 2 älsklingar Molly & Raija som lär kasta sej över mej då jag kommer hem efter 19.....då har dom varit ensamma sen halv 4 så då vill dom ha massa mys med "mamma" =)
Inte mej emot hehe

Annars har det inte hänt så mycket....
Jobbat, jobbat, jobbat....jag låg dock sjuk förra veckan :(
Halsont o feber.....inte kul alls kan jag meddela!

Nu e mannan o handlar lite så jag ska gosa med vovvarna en stund.....

Ha en underbar dag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Svar : Ja de är fint! Justja de hade ni ja ;) allt bra med er? kram

2010-07-21 @ 17:49:20
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0