Tragiskt....

Att folk inte kan sköta sina egna liv istället för att tjafsa och klaga på andra.
Jag kommer aldrig förstå mej på vissa människor...
Dom kan inte leva med att andra är lyckliga och har det bra...
Jaja....deras problem, inte mitt :)
Jag e lycklig i alla fall =)

Idag har det inte hänt alltför mycket....
Mannen har jobbat o fisen har varit på dagis...o jag har tvättat.....
Pratat med syster yster 2 gånger idag....alltid lika trevligt :)
Med tanke på att "jag behandlar henne som skit" som vissa påstår så tycker jag det är grymt konstigt att vi har bra kontakt...men men..den personen vet ju såååå mycket...eller inte haha

Sen då mannen kom hem for vi på Maxi o handlade lite inför helgen....
I morron kommer nämligen L hit på besök....funderade på tacos då men ska göra hemmagjord pizza istället *mums*
Käkade tacos idag istället ;)

Nu e mannen ute med fisen och sen ska vi krypa upp i soffan o se Robinson *mys*

I morgon ska jag även träffa K på Sveas o fika lite, ska bli grymt kul!
Har inte träffat henne sen vi slutade skolan ju.

Nä nu blir det o hämta sista tvätten i tvättstugan innan Robinson börjar...
Ha en bra kväll mina goa vänner!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ja det var riktigt gott, synd vi inte bor grannar länge så kunde vi ha kommit över med en påse som i Hallsberg ;) heh kram

2010-02-14 @ 15:48:31
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0