Mycket nu....

Jaha vad har hänt sen sist??

Min kära farfar har gått bort :(
Men nu har han det mycket bättre, men det känns tungt i alla fall.
Begravningen är 5/2-10, så vi åker upp till Sveg den 4:e så vi slipper stressa så på fredagen.....Kan vara skönt att vara utvilad på begravningsdagen!

Annars tror jag inte det händer så mycket.....
Min älskade Ella har fyllt 84 år....o ändå e hon piggare än få =)
Härligt <3

Kikar runt på hemnet o så där efter hus...finns ett som vi e sugna på i Vretstorp...så vi får se om det blir att fara o kika på det....
Eller om vi letar vidare.....
Fanns ett i Röfors åxå men vem faan vill bo där????
Ok att bo i Laxå..men längre bort än så ska jag inte bo så länge jag inte har körkort...never ever!
Då känner jag mej så instängd o rastlös tror jag....
Så e det bara!
Men huset var jättefint......

Idag är det fullspäckat schema.

Tvättar...IGEN!
Tror faan jag kan flytta ner till tvättstugan hahahaha
Var kommer all tvätt ifrån???
Har köpt och även fått i present massa påslakan set o sånt där...så allt det vill jag ju komma ikapp med o tvätta innan jag lägger in i skåpen eller använder dom...samma sak handdukar har vi några nya åxå....
Plus allt annat....
Men men...får ta lite i taget så ska vi nog snart ha jobbat oss igenom allt snart ;)



Nu ska vi snart åka o handla lite...ska köpa en grillad kyckling o äta med potatissallad idag innan mannen far på jobbet *mums*
Kl 13 ska ajg va på AF på möte...ska göra handlingsplan....suck...varför?
Man får ju ändå ingen hjälp av dom lixom....
Men men....går jag inte dit får jag ju ingen stämpling och då står man där utan pengar...så det är väl bäst att gå dit o bli dumförklarad av nån så kallat "kunnig hjälpsam person".

Nä nu ska jag hänga tvätt o stoppa i en ny maskin innan vi ska fara o handla..

Ha en bra dag!

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0