Jaha....

Jaha då var det väl dags igen o säga att jag lever ;)

Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev....
Coffe har kommit igång ordentligt o börjat jobba...grymt skönt för honom!!!!!
Var lite orolig ifall han skulle orka men min starka karl klarar ju allt ;)
Denna veckan e det förmiddag som gäller vilket betyder att fisen e på dagis.
Så det e grymt tomt här hemma nu när man e helt ensam...

Fast idag kom det 2 bygg killar hit för att installera varmvattenmätare....dom e kvar än, har varit här över 1 timme nu....
Så lite sällskap har man ju hahahaha

Sen då C kommer hem ska han bara duscha sen ska vi till E och barnen o hälsa på en sväng :)
Ska bli kul =)
Skönt o inte bara va hemma...då somnar jag väl tidigt framför tv:n som vanligt hihihi

Annars mår vi bara fint här hemma...

För er som har mej på facebook har jag lagt ut nyårskorten där ;)
Inte alla dock, men några.....dom andra behåller vi för oss själva ;)

Nu ska jag kika på hemnet om det kommit ut nå fler hus man kan fara o kika på *spännande*
Avslutar dock med en liten bild från i torsdags på Molly som jag tog då vi låg o myste i soffan =)



Ha det bäst!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ja hon verkar inte må dåligt, de kanske kan vara tänderna.. kram

2010-01-16 @ 10:30:59
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0