Gott nytt 2010

Jaha då var det äntligen nytt år igen....
Hoppas det här året blir lika spännande som det förra...fast jag VET att det här blir bättre ;) hihihi
Mycket bättre ;)

Nyårsafton då....
Den spenderade vi här hemma med goda vänner, god mat, god dricka o massa skratt :)
P, L, M, E, M & N va här.....
Grymt kul!!!!!
Det bästa va då L skulle salta lite på maten o locket åkte av hahaha ska lägga ut bilder på det nån dag snart *lovar*
Sen hade lilla L lite otur vid 12-slaget med...då vi var på väg hemåt efter raketskjutningen var det såklart VÄLDIGT många andra som sköt åxå här i Kumla....men stackars L fick en raket-pinne i huvudet!!
Ingen skada skedd alltså eftersom den redan var förbrukad, men ändå!!!
Vid 3-halv 4 kom vi i säng, L & M hade våran säng o jag o C låg i vardagsrummet på våran älskade luftmadrass *älskar den*
Mådde inte helt hundra dagen efter haha
Men min underbara älskling stekte bacon, rostat bröd o jag gjorde äggröra så vi fick en bra start på våran bakisdag ;)

Igår va P här o käkade tacos med oss o så såg vi flera filmer.....o snällaste P fixade med min dator så nu e allt löst med hdmi kabeln o så *tack P*

Idag har C börjat jobba igen efter sin lååååååånga sjukskrivning....(om man inte räknar då han jobbat 50% i 2 veckor och 100% en dag...)
Hoppas det går bra för honom i alla fall :)
Dock tråkigt då han jobbar eftermiddag *suck*

Nu ska jag o fisen krypa ner i soffan o mysa lite framför tv:n.....
Nyss varit ute o busat lite i snön.

I morron bitti kommer N hit kl 8:30, jag ska vara barnvakt medan E är på bvc med L.
Ska bli så kul =)
Lilla N är ju bara så cool!!!
Sen kl 12-17 e det tvättstugan som gäller....
O så kommer P hit på besök åxå....så det e full rulle i morron....kul kul kul =)
Är så tråkigt o inte ha nåt o göra, så man blir så glad att det är lite inbokat nu framöver =)

Ha det bäst!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0