Snart slut...

Jaha då var snart det här året slut...
Tiden går så fort tycker jag!!!!!
Satt o läste igenom lite gamla blogg inlägg från min gamla blogg häromdagen...va kul det e att gå tillbaka o se vad som hänt under året!
Det allra viktigaste o största för oss är väl flytten från Askersund till Kumla i juni men åxå då vi fick hem våran älskade Molly den 8 februari!

Nyår ja...då kommer L & M hit till oss. Ska laga 3-rätters middag, dricka fördrinkar o annat gott o självklart mousserande vin o fyrverkerier vid 12-alaget :)
Ska bli såååååååå kul!!!!!
Längtar massor ju så tiden går grymt sakta...

Vi har ju legat sjuka här hemma både jag o min älskling.....börjar bli bättre nu men hostan vill inte ge med sej...o orken e ju som bortblåst...
Men har ju 2 dar på oss att samla krafter ;)
Och nyårsparty orkar man ju alltid med hihihi

Var på Willys o storhandla idag....lämnade fisen på dagis o for direkt till Marieberg....straxt efter 8 började vi nöta av vår lååååånga inköpslista o straxt före 9 va vi klara...tur att fisen inte satt i bilen i 14 minus då hade vi ju fått stressa järnet!
Men det va skönt o ta det i lugn o ro =)

Nu ska jag ringa mormor Ella innan jag ska laga en god frukost....blir nog äggröra o lite sånt idag...
Till middag blir det isterband o potatis till mej o C valde att äta korv o potatis eftersom han inte gillar isterband....why?? Det som e sååååå gott!!!!

Jaja ha det bra så hoppas jag att jag hinner skriva mer innan året e slut!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

hoppas ni får kul :) kram

2009-12-29 @ 12:49:48
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0