Sjukdomar

Ja dessa jävla sjukdomar verkar aldrig ta slut för oss här hemma...den enda som blivit frisk e Molly hehe
Hon hade ju ögoninflammation....
Coffe började jobba idag men kom hem nyss...han orkar inte jobba heltid så nu väntar vi på att VC ska ringa upp så han kan få ett nytt läkarintyg....
Själv har jag åkt på en dunderförkylning *suck*
Jag låg ju först över 3 veckor, sen låg Coffe 4 veckor o nu jag igen.....bacillerna verkar trivas hos oss....

Jag kände mej hängig i söndags, då skulle vi köra U till Karlskoga, han skulle opereras igår....då vi kom hem till dom igen så ville ju M bjuda på kvällsmat, men jag mådde så dåligt så vi valde att åka hem...sen har jag legat sen dess....
Man blir ju så psykiskt nerbruten av att bli sjuk nu igen känner jag....
Men men....hoppas på att det bara är en vanlig förkylning den här gången så det går över fort..

På fredag ska vi till Örebro o se After Dark med Babsan, det ska bli grymt kul!!
Lilla Molly ska vara i Porla hos Coffes pappa.....o det går nog bra, hon lämnar aldrig honom ifred då vi träffas hahaha

Nä nu ska jag göra mej lite varmt te så halsen blir bra för en kort stund....

Ha det bra, och hoppas ni mår bättre än mej just nu...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0