Lördag!

Jaha då var det lördag igen....
Gårdagen spenderade jag med en god vän här hemma...tog nån drink o spelade spel o hade grymt kul!!
Idag vaknade jag tidigt som vanligt...har inte gjort så mycket...varit o handlat lite o hämtat ett paket från Ellos o så där....
Blev tacos till middag idag *mums*

Nu blir det snart Robinson o sen ska vi se nyaste American Pie filmen innan läggdags.

I morron ska jag upp o tvätta kl 7, sen ska vi till brorsan o Anna o kika på deras hus :)
Sen på eftermiddagen ska vi på husvisning...svärfar och A ska följa med åxå :)
Ska bli kul....även om vi kanske inte köper just det här huset...man vill ju inte köpa första bästa lixom...
Men det va fint ;)

Nä nu ska jag återgå till soffan o ha myslördag med mina 2 hjärtan <3

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

vad kul ska ni köpa hus ? vart då ? kram

2009-12-12 @ 20:10:02
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0