After Dark

Jaha då var det äntligen fredag då.

Har pluggat lite nu....skönt o få bort det direkt på morgonen då man ändå inte kan sova...
Coffe har åkt o lämnat Molly på dagis o sen skulle han till jobbet o lämna nya sjukintyget.
Han provade som sagt var att jobba tisdag och onsdag...i onsdags hade han läkartid.
Men läkaren sa att inte ens halvtid får han jobba, så han blev sjukskriven igen.
Och e han inte bättre på söndag blir det att åka till USÖ på måndag.
Läkaren skickade en remiss som ligger där, då blir det lung röntgen.....
hoppas verkligen inte att det är något allvarligt!
Blir ju såååååå sjukt orolig för min älskade Christoffer.
Han förtjänar inte att må så här :(
Det gör INGEN!

Min förkylning vill inte ge med sej heller *suck*
Men har ingen feber o inget halsont....kände av halsen igår men inget idag *skönt*

Men men...nu idag ska vi glömma alla sjukdomar o annat skit.
Efter vi hämtat Molly i eftermiddag ska vi åka till Coffes pappa....där blir det pizza från Marina i Laxå *Sveriges godaste pizza typ*
Sen ska Molly stanna kvar hos svärfar medans jag o Coffe åker in till Örebro o ska se After Dark *längtar*
Skulle ju ha bott 1 natt på Scandic Grand i stan men det avbokade vi....så vi får nöja oss med att sova hemma ikväll...men det ska väl gå bra det med ;)
Ska dock bli sjukt kul o se After Dark...har längtat i flera månader nu...sen jag köpte biljetterna i början av september tror jag till o med det va hehe

Annars händer inte så mycket...
Tänker på min älskade vän L som ringde igår o berättade en liten hemlis....
Undrar så hur det gick sen på eftermiddagen *nyfiken*
E i alla fall sååååååå glad av hemlisen hihihi

Nä nu blir det lite pluggande igen....
Ska ta o lägga in lite mer bilder på datorn så inläggen blir lite roligare.....

Ha nu en underbar helg mina vänner.
Det ska jag ha ;)

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Ullrika

hoppas ni får det kul i kväll :) <3

2009-12-04 @ 11:38:29
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ullrika Eriksson

aha, jaa de är dyrt med tatueringar, men snyggt är det :D

2009-12-10 @ 07:32:55
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0